Ljudligt skratt

Satt och fikade i skolcaféet med två klasskompisar idag då en av dem sa att jag har ett ljudligt skratt. Hjälp! Först makabert och nu ljudligt. Det här bådar inte gott. Jag måste göra något åt detta. Inte kan jag hålla på att skrämma bort folk med mitt skratt. Är det kanske därför jag aldrig lyckas? Är det därför en viss herre inte har hört av sig på ett tag nu? Nä, så kan inte vara fallet för jag kan lova er att skrattens högljudhet inte bifogas i sms. Det kan jag faktiskt. Men jag tror det måste bli ändring på det här, för jag vågar ju inte låta min framtid hänga på mitt skratt. Till slut kanske inte folk vågar vistas i min närhet och det vore ju för hemskt. Frågan är bara hur det här ska gå till.


Kommentarer
Postat av: moojsan

det räcker med ett "HAHAHAHA" i ett sms för att det ska räknas som ett "ljudligt skratt"... hahahha!

2008-04-15 @ 18:01:06
Postat av: Anonym

jag bara skojar med dig. ditt skratt är inte så hemskt som de beskriver det! Du behöver inte oroa dig för hur du låter när du skrattar, värre är det ju med R's röst....right? hahaha

2008-04-15 @ 18:02:29
URL: http://schneewittchen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0