Ny design

Nu har jag och Mojsan suttit och pillat med Photoshop flera timmar för att få någon fason på mig blogg. Hon har varit så snäll och stått ut med detta plågosamma arbete. Vet inte riktigt vad jag tycker just nu, men den är ju i alla fall gladare än den förra. Lite för girlish och supersockersött men det får duga så länge. Synd att jag inte har photoshop hemma. Eller tur kanske jag borde säga, för annars skulle jag nog fastna där alldeles för ofta. Lämna gärna en kommentar om vad du tycker, och kanske även tips på hur den skulle kunna se ut? (Färgkombinationer osv). Jag har ingen fantasi vad gäller sånt här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg ny design!

2008-04-13 @ 13:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0