Paniiiik på riktigt

Vi har nu fått tre lektioner till att arbeta med våran biologi-labbrapport som vi ska designa själva. Jag har inte kommit någonstans och nu har vi bara en lektion till på oss annars får vi göra allt hemma. Jag har lite smått panik om jag nu ska underdriva lite. Jag hade en idé, men sedan insåg jag att den kanske inte var så bra. Sedan bestämde jag mig för att samarbeta lite med Mojsan, vilket läraren rekommenderade. Problemet är att jag inte får göra exakt likadant som hon och måste ha två andra variabler. Saken är nu den att jag inte kan komma på några variabler som ens är av någon betydelse för testet. Ojojoj, nu snurrar det i huvudet. Inte nog med det har jag en del annat att göra innan onsdag:
- Plugga till ett megastort historiaprov på tre kapitel
- Bestämma mig för ett ämne till min Written Task i engelskan
- Läsa 10 sidor i TOK-boken (Theory of Knowledge)

Ja, och sedan borde ja väl förbereda inför kommande veckor. Det som gör mig stressad vad gäller biologin är ju också att vi ska börja med ett nytt projekt nästa vecka som innebär grupparbete med redovisning. Illa. Jag måste komma ifatt mig nu. Och engelskan ska vara klar nästa torsdag så det är bara att sätta fart. Men det fixar väl sig, hoppas jag, ehm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0