Paris och stadsdrömmar

Nu är resan bokad. Sommarens stora händelse. Jag och Mojsan drar till Paris i 6 dagar. Det ska bli så sjukt roligt! Få lite extra energi innan man börjar jobba och bara göra roliga saker. Tokio Hotel- konserten i Parc des Princes blir finalen på resan och innan dess ska vi försöka göra allt en turist borde göra vid ett Paris-besök. Jag kanske borde repetera lite franska innan vi åker. Har inte snackat det på ett år så Mojsan du kan inte lita på mina franska-skills.

Sen så längtar man ju tills Mojsan och de andra fyller 18 också. Då blir det krogen! Ja i sommar ska vi leva livet. Förbannat också att vissa inte fyller år förrän i augusti och december. Men vi får hitta på massa annat kul med. Om man vågar hoppas på att ha körkort när sommaren kommer så öppnas ju sjukt många dörrar. Haha, ja men det stämmer ju. Bor man i en sån här liten skitby så är det väääldigt tacksamt att ha körkort. Jag önskar verkligen att jag bodde i stan just nu. Allt vore så mycket lättare och roligare. Tänk att bara kunna gå och ta en fika med några kompisar när man vill (man går inte till det lilla kondiset vi har här direkt), och gå på bio när man vill utan att behöva ta hänsyn till tåg och bussar, gå på krogen och massa annat som inte man behöver planera i förväg. Det blir ju så stor grej så fort man ska göra någonting när man bor så långt bort. Okej, det kunde varit värre. Det kunde det.

Men vårat liv, det börjar när ni har fyllt 18. Mojsan öka!


Kommentarer
Postat av: Mandis

Fasen va söt du är Jurr. Kramar till dig

2008-04-26 @ 13:21:24
Postat av: moojsan

haha! Jag längtar tills vårt vilda liv börjar. Fest varannan helg under IB2! Det du!

2008-04-26 @ 14:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0