Sommarplaner;)

Min sommar är inte längre helt förlorad till arbete och sådana tråkigheter. Nu har jag och Mojsan bestämt oss för en Paris-resa. Jag har aldrig varit i Paris och det ska bli så underbart roligt! Vi ska åka i Juni innan arbetet börjar för sedan har vi fullt upp båda två. En liten nedvarvning från skolan och förhoppningsvis ska det ge lite ökad arbetsglädje även nu i vår. Vi ska boka biljetter till en stor Open Air-konsert och det blir lite av själva finalen på resan. Vi tar igen Tokio Hotel-konserten i Stockholm som vi missade och slår nu två flugor i en smäll. Semester+ konsert. Kan det bli bättre? Sedan ska vi väl göra det mesta man ska göra som turist i Paris, eller vad säger du Mojsan? Kanske hänger även A på, vi får se. Hon har ju så mycket annat på G.

Jag har så mycket i tankarna nu att jag har svårt att fokusera på Ekonomi-provet som vi ska ha på fredag. Det enda jag kan just nu är vad Aggregate Demand är för något. Vi kom på en liten ordlek förra ekonomi-lektionen för att kunna komma ihåg det.

Aggregate demand= Consumption+Investment+Governmental Expenditures+(Export-Import)
AG=C+I+G+(X-M) kan man uttala som CIGGEKSEM. Däri ligger vårat betyg. Haha.

Kommentarer
Postat av: moojsan

haha oh, vad kul det ska bli.

2008-04-09 @ 18:18:57
Postat av: Danceeloveer

tycker bara det är konstigt att du aldrig snackar med mig om nånting längre...
Trodde du åtminstone skulle berätta om du ska resa nånstans innan man läser det här =O ..
Jag är faktiskt din syster men..ajja..(whatever! enligt dig).

2008-04-12 @ 16:30:15
URL: http://danceeloveer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0