Sorry

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera på sista tiden, men jag har varken haft tid eller lust. Helgen har varit fullspäckad med dansuppvisningar och hyllningar till HV71 i Rådhusparken. Nyss satt jag med Mojsan i telefonen för vi skulle boka flyg till Paris, men givetvis har vi fortfarande inte kommit någonstans. Nu funderar vi på att boka flyg och hotell samtidigt, som ett paket. Vi ska ta tag i det i morgon, det är en sak som är säkert. She has gone wild in my ear ett tag nu, Mojsan. Hon sjöng Måns Zelmerlöws "Brother oh brother" (eller heter den bara "Brother"?) så vackert för mig. Det gjorde min kväll.

Nu måste jag hoppa in i duschen, guys. Ha det bra! Jag återkommer när jag har tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0