Träning segrar över tröttheten

Att försöka plugga när man är så trött att man skulle kunna somna över skrivbordet är inte att rekommendera. Antar att det är fler än jag som har provat på det här och misslyckats. Jag lyckades i alla fall pressa mig igenom kapitlet i historiaboken som jag var tvungen att läsa och det gjorde jag genom att knarka russin under tiden. De ska ge energi säger dom ju. Massa fruktsocker och grejer i det. När det inte längre hjälpte och jag kände att jag pluggat färdigt tog jag mig ett träningspass, och det hjälpte faktiskt. Det har hållt mig pigg i en timme nu.

Kanske är det inte heller att rekommendera att parta mitt i veckan även om det är studiedag. Eller vi kom i och för sig hem ganska "tidigt", men jag och Mojsan var ju givetvis tvungna att ta en liten prommis och prata av oss för att kunna lugna oss så mycket att vi skulle kunna somna. Där försvann en timmes sömn ute i nattens kyla. Men det var det värt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0