Upp och ner, ner och upp

Nu är jag trött igen. Skrev nyss ett inlägg men det försvann. Jag sa i alla fall det att skoltröttheten just nu har övertaget men att jag idag har lyckats åstadkomma lite i alla fall. Tillräckligt för att få mig att känna mig någorlunda lättad.

Jag längtar tills i morgon. Efter ekonomin ska jag gå till VIP och köpa en stor fet godispåse och sätta mig vid hamnkanalen. För att göra lite nytta ska jag ta med mig Fröken Julie som ska vara utläst på måndag. Förlåt mig för att jag berättade detta för nu kommer det säkerligen att regna i morgon. Bara för att förstöra mina planer. Nä fy, nu låter det som att jag är världens pessimist. Det är jag inte, jag är positiv egentligen. Faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0