Party!

Jag hade absolut inga förväntningar på kvällen. Var trött och lite småkinkig, kände nästan mer för att stanna hemma. Men det gjorde jag inte, och tur var väl det för det blev riktigt lyckat. Gick först hem till M där vi lyssnade lite på musik och värmde upp. Sedan drog vi vidare till Bongo, där vi mötte lite andra peeps. Satt och snackade men bestämde oss sedan för att dra en sväng till Waffys innan det blev dags för dansgolvet. Några ville till Harrys på studentfesten så vi gick och checkade lite, men det kändes inte som våran grej eftersom det inte är dags förrn nästa år så det fick bli Centrum. Det var ganska klent med folk till en början men fyllde på rejält med tiden. Skitbra drag och kul folk. I could have danced all night long, men var tvungen att anpassa mig efter bussen som gick hem vid 2. Surt att bo på landet och måste tänka på sånt. Kunde sovit hos M, men jag fick i alla fall sällskap på bussen så jag klarade mig.

Jag längtar så tills alla kan hänga med ut. Fy fasen vad kul det ska bli!

Kommentarer
Postat av: moojsan

du var ju omringad av killar. Så det var ju inte så konstigt att du hade det riktigt kul. hahaha

2008-06-14 @ 22:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0