Finally 18!

Jaha, då blev man myndig idag. Ingen större skillnad känner jag än så länge. Jag kände inte friheten komma susande eller vuxen-jaget inta min kropp. Jag antar att det snarare är en lång process än en över-en-natt-förvandling. Eller ja, jag vet att det är det. Men visst är det skönt att veta att mamma och pappa faktiskt inte kan bestämma över mig lika mycket längre och att jag har friheten att göra lite som jag vill. Visst är det skönt.
     En annan fördel med att fylla år är ju faktiskt att man kan ta körkort. Idag har jag gjort teoriprovet och det gick bra. Jag blev godkänd! Nervös som bara den var jag innan jag skulle göra det och jag kunde knappt äta frukost idag på morgonen. Egentligen är det ju som vilket prov som helst, men ändå stirrade jag upp mig mer för det här än ett vanligt prov i skolan. Man vill ju inte behöva göra om det. Skönt att ha det avklarat. Värre blir det med uppkörningen. 
  



Kommentarer
Postat av: Danceeloveer

Du är verkligen jätteduktig på att köra och kör jätteeebra nu syrran =D Till och med jag vågar åka med dig XD (A) Haha, nämen jah kan verkligen inte riktigt fatta att du redan hunnit lära dig så pass mycket, du kör lika bra som en med körkort;)känns inte längesen du började fastän det nog var det om jag tänker efter XD =P
Kram på dig

2008-03-27 @ 19:25:34
URL: http://danceeloveer.blogg.se
Postat av: SAM

grattis i efterskott. och grattis för att du klarade teoriprovet, visst känns det bra?
nu behöver vi bara vänta till Mojsan blir 18 så kan vi gå ut på krogen tillsammans:) om inte det blir tidigare ;)

2008-03-27 @ 20:29:21
URL: http://mintsmak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0