Hemsida för begravningsbyrå?

Jag tror bannemej att jag måste ändra min design snart. Eller ja, jag ska anlita Mojsan som håller på att bli rena fenan på photoshop, haha. Just nu tycker jag min blogg snarare liknar en hemsida för en bergavningsbyrå än en blogg och det är ju inte meningen. Man ska ju bli glad av att besöka mig. Den svarta bakgrunden gör att allt känns så tungt och blått är ju en lite sorglig färg. Jag måste ha något mer uppiggande och glatt.

Oj vad tiden går. Det är ju dags för en förmiddagsprommis med Mojsan nu ju. Ha det bra! 

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Din header tycker jag är jättefin! Det kanske räcker med att byta bakgrundsfärgen?

2008-03-29 @ 12:27:59
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Jen

nej då ingen begravningsbyrå tycker ja.. mer något lite trevligare :) hehe

2008-03-29 @ 17:04:55
URL: http://jenniferlinnealindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0