Mysig födelsedag

Jag är riktigt nöjd med gårdagen. Mojsan och A kom och sjöng för mig på förmiddagen. A hade med sig goda kladdmuffins som vi åt och jag bidrog med morotskaka och saft. På kvällen åkte jag och Mojsan till P på Singstar-kväll. Men det var inte bara Singstar som gällde utan även Guitar Hero och mycket dans. Jätteroligt hade vi! Trevligt var det också att få träffa P:s kille och deras kompisar. Alltid roligt att träffa nytt folk. Pappa hämtade oss där vid tolv för eftersom jag skulle upp och jobba vid sju idag så kunde vi inte sova över, tyvärr.

Av Mojsan fick jag världens största väckarklocka, som hon köpt i Paris. Det står "Réveil des matins trés difficile" på och det betyder ungefär "Vakna även de svåraste morgonarna" . Av A fick jag en jättesöt MeToYou-nalle som det stod "Special Friend" på. Av mamma och pappa fick jag en stor barbie-rosa resväska som jag kan ha när jag ska ge mig ut i den stora vida världen. Och så ett jättefint kort från minisyrran. Även lite vårkläder fick jag, vilket alltid är kul. Tack för allt!

                            


Kommentarer
Postat av: SAM

resväskan var coolast.en sån skulle man ju ha. trodde det först var ett minikylskåp på miniatyrbilden. haha

2008-03-29 @ 11:55:22
URL: http://mintsmak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0