Tillbaka i bloggvärlden

Nu är jag tillbaka igen. Önskar att jag var ett snille på datorer så att jag kunde få till en riktigt snygg design, men än så länge får  vi nöja oss med vad min kunskap räcker till. Mitt största problem är för tillfället att ändra så att överskriftsfärgen på blogginläggen inte är rosa. Jag kan ju inte ha rosa där när bloggen i övrigt är blå och svart. Nej, nej, någon måtta får det vara. Jag får klura ut det på något sätt...

Jag måste säga att det är riktigt kul att vara tillbaka igen.


Kommentarer
Postat av: Danceeloveer

Welcomeee baack =D
Du, sen när du listat ut mer om hur man fixar till snygga designer så är du skyldig mig hjälp med det=D såå trött på min blogg XD haha=P
Kraaaaaaaaaam

2008-03-16 @ 15:44:37
URL: http://danceeloveer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0