Bloggen är nedläggningshotad

Jag borde seriöst lägga ner bloggen nu. Jag skriver aldrig och när jag väl skriver är det bara om massa tråkig skit. Detta var ju inte alls meningen från början. Jag skulle vilja ändra designen igen, men jag orkar inte ta tag i det. Det skulle säkerligen ge mig lite ny inspiration, just nu är bloggen bara för fisrosa och girly. Jag har inget emot om den är girly, bara den är det på rätt sätt. Sedan så skulle det ju hjälpa om våran dator fick sig en rensning (ja, jag vet att jag har tjatat om det i ett halvår) så att man överhuvud taget kan tänka sig tanken att ha uppe två internet-sidor samtidigt som man har igång msn. I nuläget är det omöjligt. Vi får väl se vad som händer i framtiden, men det finns en risk att jag förvinner härifrån. Men sen har man ju alltid lite separationsångest, så vi får väl se hur det blir med den saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0