I don't get it

Okej, kanske är det inte jag som är misslyckad. Bara delvis. Jag förstår mig inte på folk av det andra könet helt enkelt, och jag undrar om jag någonsin kommer att göra det heller. Efter lite inside information av P kan man ju undra varför personen i fråga ens började från början. Om det inte hade varit för att han tog mitt nummer hade jag över huvud taget inte tagit det seriöst. Och hade han inte fortsatt höra av sig hade jag inte heller trott någonting. Om han nu "trivs bäst själv", varför spelade det då någon roll om det var med mig eller någon annan han dansade med på krogen? Jag förstår inte. Sedan förstår jag inte det farliga med att träffas och lära känna varandra heller. Det är ju inte så att man letar livspartner direkt. Vart ligger problemet? I don't get it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0