It's a long way to the top...

Ja, det är en jäkligt lång väg innan man når ändå fram, tydligen. Han finns där, men ändå inte. Det är nära, men ändå långt borta. Inte för på, men heller inte avvisande. Flirtig men ändå avståndstagande.

Krogen, fre:
Han kommer ensam ner till dansgolvet. Vi dansar. Han säger: Kommer strax.
Han kommer inte. Jag får ett sms: Förlåt hundra gånger men min kompis kommer inte in jag måste hem:( vi dansar nästa helg:)pusss Jag blir småkinkig, svarar: Hm, surt. Jag jobbar nästa fre. Jaja. Puss. Ångrar sedan att jag lät så sur, skriver: Det var inte meningen att låta sur. Sjukt tråkigt att du var tvungen o gå direkt bara. Sov gott;) Puss. Nästa dag, han svarar: Ja jag kände mig dum, men var tvungen. Hur mår du idag?;)

?

Kommentarer
Postat av: moojsan

Man kommer aldrig förstå sig på killar. Deras humörsvängningar är nästan värre än våra när vi är inne på röda veckan. Ena dagen passar det jätte bra att vara hur flirtig som helst och andra dagen kan de inte ens klämma fram ett ordentligt hej. Killar alltså!

2008-05-18 @ 12:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0