Jordens undergång

Inatt drömde jag om jordens undergång. Vaknade till med ett ryck precis efter att jag tagit Mojsan i armen och panikslaget utropat: "Vi kommer dööö!". Det var massa blixtar som sköt upp ur marken och det spelades extremt hög musik som lät som om den kom från jordens inre. Jag vet inte om det var för att vi snackade atombomber på historian igår. Sådana kan ju också cause the total destruction of the world liksom.  

Kanske är det därför jag inte är på så bra humör idag, jag menar jordens undergång är ju inte så trevlig att vara med om. Ja, eller kanske det är mina tre kommande helvetesveckor som kan liknas med jordens undergång? Nä, nu ska jag sluta analysera. Det räcker att jag gör det på skoltid. Fy, fasen, jag kan ju börja med att analysera min svenska som jag ska redovisa nästa vecka. No inspiration. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0